demisencorina-australie.reismee.nl

Halls Gap - Adelaide

Vandaag een zware reisdag voor de boeg, ruim 500 kilometer rijden met als eindbestemming Adelaide. We hadden vanochtend plannen om in het nationale park waar we met ons huisje zitten, het Grampians National Park, een waterval te bekijken en een of twee routes te lopen. De regen gooit roet in het eten, we besluiten 2 uur later weg te gaan dan gepland en de routes maar niet te lopen. Wel gaan we op zoek naar de waterval, namelijk de McKenzie Falls, de grootste van het park. En het is niet voor niets, de waterval is wel erg mooi!

Volgens planning rijden we daarna verder richting Adelaide. Het eerste stuk vooral erg rustig, de laatste 200 kilometer alleen maar Highway/Freeway. Van de Highway moet je je niet teveel voorstellen. Dit is meestal een eenbaansweg waarbij je erg goed moet opletten voor tegemoetkomend verkeer dat langs je raast. De Freeway is eigenlijk de snelweg zoals wij deze in Nederland kennen, maar daar zijn er in Australië niet zoveel van.

Een half uur voor Adelaide rijden we een Thunderstorm in, deze was ook al via de radio aangekondigd. Bizar om te zien, er valt een zwart doek van wolken over Adelaide met hevige regen en onweer.

Rond half zes komen we aan bij ons appartement in Adelaide, inmiddels is het weer droog en donker buiten. Het appartement is lekker ruim en voorzien van alle gemakken zoals een luxe keuken met oven, ruime woonkamer, aparte slaapkamer en moderne badkamer. 's Avonds hebben we niet veel puf meer. We bakken een heerlijke pizza en relaxen lekker op de bank.

Oma en Opa Moerkerken.

Corina we zullen je eerst Feleciteren met je Verjaardag
Demis ook gefeleciteerd met je vrouw.Het is allemaal
mooi,en om nooit te vergeten.Het zijn ook hele afstanden die je moet af leggen Verder veel plezier en
wees voorzichtig

Thea en Rien

Corina

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Natuurlijk te laat. Maar ja we zitten nu eenmaal in een andere tijdzone. Veel plezier verder.

Ellen en Jan

Hey Corina,van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag. Demis ook. En weer leuk om de verhalen te lezen. Veel plezier nog!!

Ben

Corina, FELIZ CUMPLEAÑOS