demisencorina-australie.reismee.nl

Hervey Bay - Brisbane

We hebben Hervey Bay verlaten vandaag. Jammer, we hebben het er enorm naar ons zin gehad. De rit gaat vandaag naar Brisbane, onze laatste stop en nacht. We hebben niet heel erg veel zin om vandaag en morgen in een stad rond te lopen en daarom besluiten we een tussenstop te maken in Noosa, een kustplaatsje dat populair is bij surfers.

Rond de middag komen we aan in Noosa. Langs de kust parkeren we ons huis en lunchen met op de achtergrond de golven. Dat is toch echt wel weer even genieten. Na de lunch lopen we een wandelroute door het National Park in Noosa. Deze route loopt langs de kust, we zien op het strand een aantal surfers. Dat lijkt ons toch ook wel wat ;-). Jammer dat we er niet goed in zijn maar wat niet is kan nog komen zullen we maar zeggen! Na onze wandelroute rijden we langs de kust verder naar Brisbane, waar we rond half vijf aankomen. Toevallig komen we hier ook een stel uit Ierland tegen dat ook op de camping stond in Hervey Bay.

's Avonds genieten we nog even van onze laatste avond, spelen we nog even tafeltennis (erg leuk!) en maakt Corina Demis nog even in met een potje kaarten. Nog even genieten en morgen gaan we (helaas) weer richting huis....

Linda

Bedankt voor jullie mooie verhalen en hele goeie reis naar huis! Liefs xxx

Ben

Mooie vakantie met vele nieuwe ervaringen. Goede reis terug en was weer leuk jullie te volgen op jullie vakantie. veel liefs en dikke kus van ons allemaalxxx